דוגמאות למבנים דוגמאות למבנים שונים של 004
לפרטים ורכישת הקורס
לתוכן עכשיו בחינם

דוגמאות לאפשריות שונות לשאלוני 004 החל מקיץ 2011

 

 

דוגמאות למבנים שונים לשאלון 004 חלק 1

אפשרות 1- הכי סבירה אפשרות 2- סיכוי נמוך אפשרות 3- סיכוי נמוך

חלק 1- בחירה של 1 מתוך 2
שאלה 1- חקירה ו/או שטחים טריגו
שאלה 2- טריגונומטריה במישור/במרחב

חלק 2- בחירה של 2 מתוך 3
שאלה 3
שאלה 4
שאלה 5

חלק 1- בחירה של 1 מתוך 2
שאלה 1- טריגונומטריה במישור/במרחב
שאלה 2- טריגונומטריה במישור/במרחב

חלק 2- בחירה של 2 מתוך 3
שאלה 3
שאלה 4
שאלה 5

חלק 1- בחירה של 1 מתוך 2
שאלה 1- חקירה ו/או שטחים טריגו
שאלה 2- חקירה ו/או שטחים טריגו

חלק 2- בחירה של 2 מתוך 3
שאלה 3
שאלה 4
שאלה 5

האם ניתן בחלק הראשון ללמוד רק חקירה ושטחים טריגו (כלומר האם ניתן בחלק הראשון לא ללמוד טריגו במישור ובמרחב) ?
תשובה:

תלמיד שלא ילמד טריגו במישור ובמרחב יסבול משני חסרונות אך יהנה מיתרון

חסרון 1: תהיה לו פחות בחירה בבגרות

חסרון 2: ישנה אפשרות 2 בסיכוי מאוד קטן, לפיה לא יהיה לתלמיד בבגרות על מה לענות בחלק הראשון ואז הוא יפסיד 33.3 נקודות- ראו הערה.

(הערה: לפי בגרויות העבר שבדקנו ופרסמנו אפשרות 2 אף פעם לא היתה והחסרון ה-2 אף פעם לא היה מתרחש, אך מאחר ומשרד החינוך לעולם לא התחייב ולא הגדיר שאפשרות 2 פסולה, אין אנו יכולים להתחייב שאפשרות 2 או שלישית פסולות.


יתרון: תלמיד שילמד רק חקירה ושטחים טריגו בחלק הראשון, יחסוך זמן אדיר ויוכל להתמקד בפחות חומר וכך להיות יותר מקצועי בשאלה עליה הוא יענה

המלצה: עברו על בגרויות 004 מהעבר והתרשמו בעצמכם מהמבנים השונים.

 

 

דוגמאות למבנים שונים לשאלון 004 חלק 2

 

אפשרות 1 לדוגמה אפשרות 2 ויותר

חלק 1- בחירה של 1 מתוך 2
שאלה 1
שאלה 2

חלק 2- בחירה של 2 מתוך 3
שאלה 3- חקירת פונקציות
שאלה 4- חישוב שטחים
שאלה 5- בעיית קיצון

יש עוד הרבה מאוד

אפשרויות לחלק השני

כדי לא לבלבל ולהכביד אנו נמנעים מלפרט

הערה: בעיית גידול ודעיכה יכולה להיות כסעיף נוסף לאחת השאלות
או כשאלה עצמאית במקום אחת השאלות

 

 

הערה

בחלק השני יש אפשרויות מאוד מגוונות. אנו ממליצים ללמוד את כל החומר של החלק השני כדי שתהיה בחירה ראויה

הערה נוספת: שטחים הכוונה לכל הנלמד הקשור לאינטגרלים בחלק השני

המלצה: עברו על בגרויות 004 מהעבר והתרשמו בעצמכם מהמבנים השונים.

האם ניתן בחלק השני לא ללמוד בעיות קיצון מילוליות ?
תשובה:

תלמיד שלא ילמד בעיות קיצון מילוליות שבחלק השני יסבול משני חסרונות ויהנה מיתרון

חסרון 1: תהיה לו פחות בחירה בבגרות

חסרון 2: ישנה אפשרות בסיכוי נמוך (אך אפשרי), לפיה (יהיו בחלק השני שתי בעיות קיצון מילוליות) ואז לא יוכל תלמיד שכזה לענות על שתי שאלות בחלק השני ואז הוא יפסיד 33.3 נקודות


יתרון: התלמיד יחסוך זמן ויוכל להתמקד בפחות חומר וכך להיות יותר מקצועי בשאר הנושאים

 

 

 

הערה חשובה

תלמיד שיבחר לא ללמוד את כל נושאי הבגרות, צריך להיות מודע לסיכונים

תלמיד שכזה לא יוכל לבוא בטענה לאתר מלומד בכך שראה בעמוד זה המלצה לא ללמוד נושא כלשהו.

להפך- אתר מלומד לא יכול להתחייב לדבר והאחריות וההחלטה לא ללמוד נושא כלשהי חלים על התלמיד.