בדיקות ושאלות טכניות

בדיקות ושאלות טכניות

אתר מלומד מותאם לכל סוגי המחשבים, הטבלטים והסמרטפונים

 

באפשרותך לבצע מספר בדיקות טכניות פשוטות ומהירות, כדי לוודא שמחשבך אכן מתאים למערכת

במידה ותרצו הדרכה והסבר, אנא התקשרו 0774662080.

(פעולות אלו הן בגדר המלצה בלבד ואינן באות עם אחריות כלשהי)

בדיקה 1- האם הסרטונים עובדים במחשב שלי?

להלן סרטון לדוגמה, אנא לחץ על ה- play כדי לוודא שמחשבך מותאם למערכת:
(שים לב: לסרטון לוקח פרק זמן מסויים להיטען, עד שתוכל לצפות בו)

במידה והסרטון לא נראה ממחשבך, קיימות כמה אפשרויות שיכולות לפתור את הבעיה:

1. לכבות ולהדליק את את המחשב.

2. לכבות ולהדליק את הנתב (ראוטר) / מודם.

3. לנסות להיכנס מדפדפן אחר: אינטרנט אקספלורר (8 ומעלה) של מייקרוסופט או כרום של גוגל או פיירפוקס (2 ומעלה) או או אופרה ( 2 ומעלה ) כל דפדפן אחר.

(להימנע מדפדן ספארי במק)

4. במידה ואתה גולש ברשת המוגנת לדתיים/עבודה עלייך לפנות למנהלי הרשת על מנת שיוסיפו את השרת של הסטרימינג לרשימה הלבנה. (מלומד שייכים כמובן לרשימה הלבנה )

5. במידה ואתה גולש ברשת של השכנים, עבור לרשת שלך.

6. מומלץ חיבור קווי ולא אלחוטי של הרשת בבית.

7. במידה ויש חסימה פיירוואל...
אז יש לבקש לפתוח פרוטוקול RTMP ויש לאפשר את הוידאו של השרת שלנו.

8. במידה ויש באינטרנט ניתוקים קטנים תכופים אז אפשר לנסות לבדוק את הרשת הסלולרית ולשדר בנקודת גישה אישית חמה למחשב. (הסרטונים במלומד "קלים" ולא "יזללו" לך את חבילת הגלישה.)


בדיקה 2- האם הספרים הדיגיטליים בפורמט הפלאש PDF, עובדים במחשב שלי?


 


בדיקה 4- האם קבצי ה- pdf עובדים במחשב שלי?

להלן קובץ pdf לדוגמה. אנא הורד אותו למחשבך, וודא כי הינך יכול לפתוח אותו ולצפות בו.

 

במידה ומחשבך, לא מזהה קובץ זה, באפשרותך להוריד ולהתקין בחינם את התוכנה עבורו. להורדת התוכנה adobe reader

בדיקה 5- האם אתר מלומד נראה היטב במחשב שלי בדפדפן כרום?

לעיתים דפדן כרום עלול להציג סרגלי כלים שאי אפשר להיפטר מהם, מודעות לא צפויות, התנהגות חריגה שפוגעת בחויית הגלישה

יתכן שתוכל לפתור את הבעיה באמצעות Chrome Cleanup Tool

בדיקה 6- רכשתי מינוי ועדיין המערכת מציינת שעלי שעלי לרכוש מינוי . מדוע?

במידה ורכשת מינוי ועדיין המערכת רושמת לך שעליייך לרכוש מינוי, אז קיימות כמה אפשרויות שיכולות לפתור את הבעיה:

1. לוודא שאתה מחובר למערכת מלומד בכניסה למנויים בצד שמאל למעלה. עליך להכניס שם מתשמש וסיסמה ואז המערכת תרשום לך ברוך הבא.

2. לוודא שרק מחשב אחד מחובר למלומד עם שם המשתמש שלך.

עלייך לנתק את כל המחשבים, סמארטפונים, טאבלטים שמחוברים למלומד בו זמנית. ברגע נתון יכול להיות רק מחשב אחד מחובר למלומד עם השם משתמש שלך.

אם למשל תתחבר למלומד עם המחשב האישי ומיד לאחר מכן תתחבר למלומד עם טאבלט. אז הטאבלט ינתק את החיבור של המחשב שלך למלומד.

3. לוודא שאתה מחובר למלומד עם שם המשתמש שאיתו רכשת מינוי.

לעיתים אדם בודד פותח מספר חשבונות במלומד. ורק אחד מהם באמת פעיל עם הרשאות גישה.

4. כמובן שאתה יכול להתקשר אלינו ונשמח לעזור לך 0774662080

 

שאלות ותשובות 

1. מתי ניתן לגשת לבגרות?
הבגרות מתקיימת לרוב ב - 3 מועדים שונים במהלך השנה:
1. מועד חורף - בחודש ינואר
2. מועד קיץ א' - בחודש מאי
3. מועד קיץ ב'- בחודש יולי
למועד ושעות קיץ 2020 א' - לחץ כאן
למועד ושעות קיץ 2020 ב'- לחץ כאן
2. כמה זמן צריך ללמוד לבגרות כדי להצליח בה?
אם אתם תיכוניסטים אז התהליך נפרש על 3 שנים, כי כך התיכון קובע.
אבל אם אתם בוגרי תיכון אתם יכולים ללמוד את כל החומר תוך 4-5 חודשים ולגשת לבגרות.
כמובן שזה יכול להשתנות לפחות זמן או ליותר זמן.  זה תלוי בהרבה פרמטרים. לשם כך תשוחחו איתנו ונכין לכם תכנית עם לוחות זמנים בהתאם למציאות שלכם.
(בכל אופן הזמן המינימלי המומלץ לכל הבגרות הוא 2 חודשים)

3. איך בכלל נרשמים לבגרות?
אם אתם תיכוניסטים אז התיכון ירשום אתכם אוטומטית.
אם אתם בוגרי תיכון אז אתם צריכים לגשת פיזית לתיכון שבו למדתם בעבר, ולהירשם דרכו. לעתים ניתן להירשם דרך האינטרנט ישירות.
להרשמה לבגרות קיץ 2020 מועד א' - לחץ כאן
4. האם האתר מותאם למיקוד הקורונה קיץ 2020?
כן. האתר מותאם לחלוטין למיקוד הבגרות. לכל שיעור ותרגול הכנו רשימה מסודרת של כל הקבצים שירדו, כך לא תצטרכו לשבור את הראש מה הירד ולא תבזבזו זמן יקר.
לייעוץ בחינם התקשרו 077-4662080 או השאירו פרטים
עדיין לא בטוחים? רק תכניסו פרטים בטופס ונשמח לחזור אליכם
שלח שלח
טלפנו צרו קשר הודעה ווטסאפ