בדיקות טכניות קורסי הכנה לבגרות במתמטיקה בוידאו דרך האינטרנט
מינוי ליום, לחודש,..התנסות בחינם

אתר מלומד מותאם לכל סוגי המחשבים, הטבלטים והסמרטפונים

 

 1. מחשב נייד או מחשב נייח מכל סוג

  

 2. מחשב טבלט מסוג אנדרואיד/אייפד

   

 3. טלפון חכם מסוג אנדרואיד/אייפון  

(מחשב פיסי של מייקרוסופט או אפל)
האתר מתאים לחלוטין.
 מחשב טבלט מסוג אנדורואיד 2, 4-אייפד של אפל
האתר מתאים לחלוטין. 
 טלפון חכם מסוג אנדורואיד, אייפון של אפל
האתר מתאים לחלוטין. 
  

 

  
     

 

 

באפשרותך לבצע מספר בדיקות טכניות פשוטות ומהירות, כדי לוודא שמחשבך אכן מתאים למערכת

במידה ותרצו הדרכה והסבר, אנא התקשרו 0774662080.

(פעולות אלו הן בגדר המלצה בלבד ואינן באות עם אחריות כלשהי)

    

בדיקה 1-  האם הסרטונים עובדים במחשב שלי?

להלן סרטון לדוגמה, אנא לחץ על ה-  play כדי לוודא שמחשבך מותאם למערכת:
(שים לב: לסרטון לוקח פרק זמן מסויים להיטען, עד שתוכל לצפות בו)

  

 במידה והסרטון לא נראה ממחשבך, קיימות כמה אפשרויות שיכולות לפתור את הבעיה:

1. לכבות ולהדליק את את המחשב.

2. לכבות ולהדליק את הנתב (ראוטר) / מודם.

3. לנסות להיכנס מדפדפן אחר:  אינטרנט אקספלורר (8 ומעלה) של מייקרוסופט  או  כרום של גוגל  או פיירפוקס (2 ומעלה) או   או אופרה ( 2 ומעלה ) כל דפדפן אחר.

   (להימנע מדפדן ספארי במק)

4. במידה ואתה גולש ברשת המוגנת לדתיים/עבודה עלייך לפנות למנהלי הרשת על מנת שיוסיפו את השרת של הסטרימינג לרשימה הלבנה. (מלומד שייכים כמובן לרשימה הלבנה )

5. במידה ואתה גולש ברשת של השכנים, עבור לרשת שלך.

6. מומלץ חיבור קווי ולא אלחוטי של הרשת בבית.

7. במידה ויש חסימה פיירוואל...
     אז יש לבקש לפתוח פרוטוקול RTMP ויש לאפשר את הוידאו של השרת שלנו.

8. במידה ויש באינטרנט ניתוקים קטנים תכופים אז אפשר לנסות לבדוק את הרשת הסלולרית ולשדר בנקודת גישה אישית חמה למחשב. (הסרטונים במלומד "קלים" ולא "יזללו" לך את חבילת הגלישה.)


9.   flash 10.1

 במידה והקובץ לא נראה ממחשבך, באפשרותך להוריד ולהתקין בחינם את התוכנה של אדובי שמציגה פלאשים flash 10.1 ומעלה .   להורדה לחץ כאן   

10. בנוסף יש לדאוג למצב   javascript enable 

 

בדיקה 2-  האם הספרים הדיגיטליים בפורמט הפלאש swf, עובדים במחשב שלי?

להלן קובץ פלאש ראשון  מוקטן, אנא וודא שהינך רואה אותו

 במידה והקובץ לא נראה ממחשבך,קיימות כמה אפשרויות שיכולות לפתור את הבעיה:

1. להקיש במקלדת CTL+SHIFT+DELETE  ואז ללחוץ על "נקה נתוני גלישה" (של הדפדפן כרום).
2. לניקוי של זיכרון המטמון של  של הדפדפן:  יש להקיש במקלדת CTL+F5   (לעיתים יש ללחצוץ לפני  F lock)    או       CTL+SHIFT+DELETE

3. באפשרותך להוריד ולהתקין בחינם את התוכנה של אדובי שמציגה פלאשים.   להורדה לחץ כאן 

 


במידה והקובץ לא נראה מטבלט אנדרואיד 4, באפשרותך להוריד ולהתקין בחינם את התוכנה של שמציגה פלאשים

 

בדיקה 3-  האם הספרים הדיגיטליים בפורמט ספר דפדוף עובדים במחשב שלי?

לצפייה בקובץ במסך מלא - לחץ כאן



 

 

בדיקה 4-  האם קבצי ה- pdf עובדים במחשב שלי?

להלן קובץ pdf לדוגמה. אנא הורד אותו למחשבך, וודא כי הינך יכול לפתוח אותו ולצפות בו.

 

במידה ומחשבך, לא מזהה קובץ זה, באפשרותך להוריד ולהתקין בחינם את התוכנה עבורו.  להורדת התוכנה adobe reader

בדיקת פידאפ נוספת

בדיקת פידאפ נוספת

 

בדיקה 5-  האם אתר מלומד נראה היטב במחשב שלי בדפדפן כרום?

לעיתים דפדן כרום עלול להציג סרגלי כלים שאי אפשר להיפטר מהם, מודעות לא צפויות, התנהגות חריגה שפוגעת בחויית הגלישה

יתכן שתוכל לפתור את הבעיה באמצעות Chrome Cleanup Tool 

 

                  

בדיקה 6-  רכשתי מינוי ועדיין המערכת מציינת שעלי שעלי לרכוש מינוי . מדוע?

במידה ורכשת מינוי ועדיין המערכת רושמת לך שעליייך לרכוש מינוי, אז קיימות כמה אפשרויות שיכולות לפתור את הבעיה:

1. לוודא שאתה מחובר למערכת מלומד בכניסה למנויים בצד שמאל למעלה. עליך להכניס שם מתשמש וסיסמה  ואז המערכת תרשום לך ברוך הבא.

2. לוודא שרק מחשב אחד מחובר למלומד עם שם המשתמש שלך.

   עלייך לנתק את כל המחשבים, סמארטפונים, טאבלטים שמחוברים למלומד בו זמנית. ברגע נתון יכול להיות רק מחשב אחד מחובר למלומד עם השם משתמש שלך.

   אם למשל תתחבר למלומד עם המחשב האישי ומיד לאחר מכן תתחבר למלומד עם טאבלט. אז הטאבלט ינתק את החיבור של המחשב שלך למלומד.

3. לוודא שאתה מחובר למלומד עם שם המשתמש שאיתו רכשת מינוי.

    לעיתים אדם בודד פותח מספר חשבונות במלומד. ורק אחד מהם באמת פעיל עם הרשאות גישה.

4. כמובן שאתה יכול להתקשר אלינו ונשמח לעזור לך 0774662080